Madoil - Břeclav

Dekarbonizace vstřikovacích systémů

19. 03. 2015

Dekarbonizace vstřikovacích systémů benzinových a naftových motorů

Pojem dekarbonizace palivového systému postupem času nabírá na síle. Funguje to nebo je to jen reklamní trik?
Palivový systém můžete vyčistit třemi způsoby a to buď přidáním aditivních přípravků do palivové nádrže kdy dochází k pozvolnému čištění celého systému. Tato metoda čištění není nijak finančně náročná, ale její výsledný efekt není úplně 100%. Druhá možnost je pracně a finančně vysoce náročná a to je vytažení vstřikovacích jednotek z motoru s následným rozebráním, vyčištěním a seřízením. Třetí možností je napojit stávající palivový a vstřikovací systém na alternativní palivo obohacené speciálním detergentním přípravkem na dokonalou dekarbonizaci celého palivového a vstřikovacího systému. Tento způsob dekarbonizace je velice účinný a dosahuje se vysoké úspěšnosti odstranění úsad ze vstřikovacích jednotek. Toto čištění probíhá tak, že se palivový systém napojí na speciální přístroj, motor se nastartuje a určitou dobu (a to cca. 20 min) nechá spalovat alternativní palivo obohacené speciální detergentním přípravkem. Po provedení čištění se vše zapojí znovu zpět a provede se diagnostika motoru, aby se zjistila správná funkčnost vstřikovacích jednotek.

Tak jak již bylo zmíněno FUELSYSTEM SERVE je přístroj pro efektivní a rychlé čištění vstřikovacího systému benzínových a naftových motorů, a to bez demontáže vstřikovacích jednotek. 
Toto čištění je určeno pro všechny benzínové vstřikovací systémy (karburátor, Motronic, Monojetronic, Renix, přímé vstřikování atd.) a naftové motory (s předkomůrkou, s přímým vstřikováním, Common Rail, Pumpe Düse). Tento systém je vhodný pro všechna osobní a nákladní vozidla, stacionární a lodní motory.

 

ČIŠTĚNÍ VSTŘIKOVACÍHO SYSTÉMU

CENA: 850 Kč